Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ MEGA...

Πυρ και μανία η Βάσια Τριφύλλη για τις εξελίξεις στο Mega- ΦΗΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ...ΚΛΕΙΝΕΙ ή ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΚΗ ΠΑΡΕΑ ΤΣΙΠΡΑ!


vasiaΓια το Mega μίλησε στην εκπομπή Tatiana Live η Βάσια Τριφύλλη, Αναφέρθηκε στην κατάσταση, στην οποία βρίσκεται το κανάλι, κάνοντας λόγο για τους εργαζόμενους και τις οικογένειες που θα μείνουν χωρίς δουλειά, σε περίπτωση που τα πράγματα δεν εξελιχθούν καλά.
«Για μένα είναι αδιανόητο το πώς το ιδιωτικό κανάλι που σε αυτό και εγώ συμμετείχα στην έναρξή του, κλείνει. Ακόμα πιο σοβαρό είναι το πόσες οικογένειες θα μείνουν χωρίς δουλειά. Δεν μπορώ να αναπνεύσω, σοκαρίστηκα. Είναι ντροπή και το λέω μετά λόγου γνώσεως, όχι έτσι επιπόλαια. Εκεί μέσα δουλεύουν άνθρωποι, δεν δουλεύουν κανίβαλοι. Έτυχε να είμαι βέβαια από τους ηθοποιούς που ανοίξανε μια Τετάρτη απόγευμα το κανάλι. Εγώ είμαι η μία από τους πάρα πολλούς, εγώ απλώς έτυχε να είμαι την ημέρα που άνοιξε. Δηλαδή έλεος, να μας ακούσουν, να ξεσηκωθούμε όλοι εμείς που έχουμε δουλέψει στο Mega και τους αγαπάμε, όχι αστεία, και πήραμε αλλά και προσφέραμε, όλοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου