Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ...ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ: ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΟΣ!

Ξεσπάει η μητέρα της μικρής Μαρίας! «Δεν με ενδιαφέρουν αυτά που λέγονται για μένα, γιατί είναι όλα ψέματα»! (ΦΩΤΟ)

1
Η 33χρονη μητέρα, που έχει σπουδάσει ψυχολογία με μετεκπαίδευση στην κλινική ψυχοπαθολογία κι ειδίκευση στη γνωσιακή-συμπεριφορική ψυχοθεραπεία μίλησε σε ενημερωτικό σάιτ, για τις εφιαλτικές ώρες που βίωσε μέχρι να βρεθεί σώα η μικρή της κόρη. Παράλληλα, έδωσε τη δική της απάντηση σε όσους την κατηγορούν και περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τα όσα συνέβησαν πριν και μετά την εξαφάνιση της τετράχρονης.

Εγκατέλειψε το παιδί της; Έχει σκοτεινό παρελθόν και εμπλοκή σε σατανιστικές τελετές; Είναι σε κάθε περίπτωση μία ανεύθυνη μάνα που το μεσημέρι της 1ης Μαΐου παράτησε το τετράχρονο κοριτσάκι της στο δάσος, αδιαφορώντας για την τύχη του; «Είναι τραγικό όταν ένας άνθρωπος είχε στην κοιλιά του για εννέα μήνες ένα μωρό και δεν το άφησε ποτέ από την αγκαλιά του και από τα μάτια του να τον κατηγορούν ότι το εγκατέλειψε και το παραμέλησε. Όταν χάθηκε η Μαρία μου, ήμουν στην κουζίνα κι έκοβα φρούτα. Είμαι σίγουρη ότι, αν ήμουν εγώ έξω, το μωρό μου δε θα χανόταν», τονίζει, απαντώντας για πρώτη φορά στα όσα έχουν ακουστεί για εκείνη. «Για μία γυναίκα από τη στιγμή που γίνει μάνα δεν υπάρχει τίποτε άλλο πέρα από το παιδί της. Όλος σου ο κόσμος είναι το παιδί σου. Δε σε νοιάζει πια για εσένα. Το μόνο που θες είναι να είναι χαρούμενο και να χαμογελάει», συνεχίζει η κυρία Πρίντεζη.
2
«Πηγαίνω συχνά στην εκκλησία και κοινωνώ τα παιδιά μου»
«Δε με ενδιαφέρουν αυτά που λέγονται, γιατί όλα είναι ψέματα. Δεν υπάρχει περίπτωση το ψέμα του οποιουδήποτε να επηρεάσει την αλήθεια. Δεν έχω διαβάσει και δει τίποτε από όσα αναπαράγουν τα ΜΜΕ. Άκουσα από άλλους ότι έλεγαν για το τατουάζ μου και ότι έχω σκοτεινό παρελθόν. Το τατουάζ μου είναι ένα κλασικό και πολύ γνωστό έργο από την εποχή του ιμπρεσιονισμού. Είναι ένας άγγελος που κρατά αγκαλιά μία θνητή και τίποτε από όσα είπαν κάποιοι δεν ισχύει», σχολιάζει ως προς τα περί εμπλοκής της με τον σατανισμό, υπογραμμίζοντας πως «πηγαίνουμε συχνά στην εκκλησία και κοινωνώ τα παιδιά μου. Το κάνω για την ουσία, γιατί θέλω να πιστεύουν και να απευθύνονται στον Θεό. Όταν μπαίνεις στην εκκλησία, λαμβάνεις θετικά μηνύματα, προσεύχεσαι και καλλιεργείς αισιόδοξα συναισθήματα».
«Μαμά μου, γιατί με άφησες στο δάσος;»
«Όταν μου την έφεραν στο αστυνομικό τμήμα το πρώτο πράγμα που μου είπε είναι: “Μαμά μου γιατί με άφησες στο δάσος; Εγώ κρύωνα και πονούσε το δαχτυλάκι μου και σε φώναζα κι εσύ δεν ερχόσουν να με πάρεις”. Εγώ με τη Μαρία είμαστε υπερβολικά δεμένες. Δεν την έχω αφήσει ποτέ. Όποτε έκλαιγε το βράδυ πήγαινα και την έπαιρνα αγκαλιά και όποτε της συνέβαινε κάτι πάντα έτρεχα και την έπαιρνα στην αγκαλιά μου», τονίζει, ακόμη, η μητέρα της μικρής Μαρίας, δίνοντας τη δική της ερμηνεία στο γιατί η κόρη της χρησιμοποίησε αυτή τη φράση, η οποία οδήγησε πολλούς στο συμπέρασμα ότι το παιδί αποκάλυψε με αυτόν τον τρόπο πως η μητέρα του το εγκατέλειψε.
«Πιστεύω ότι από τη στιγμή που είναι ένα μικρό παιδί, η Μαρία μου νόμιζε ότι, όταν έγινε αυτό και με φώναζε, εγώ, όπως έκανα πάντα, θα πήγαινα να την πάρω και να την ηρεμήσω», σημειώνει χαρακτηριστικά. «Πριν τη βρούμε πέρασα από διάφορα στάδια συναισθημάτων. Το πρώτο ήταν πανικός. Μόλις με ρώτησαν εάν είναι μαζί μου στην κουζίνα έτρεξα έξω να βρω το παιδί μου. Ούρλιαζα, φώναζα, έψαξα παντού. Στα επόμενα λεπτά που δεν την έβρισκα έπεσα στα χώματα. Ήθελα πραγματικά να πεθάνω. Κλαίγοντας παρακαλούσα τον Θεό να τελειώσει αυτός ο εφιάλτης», προσθέτει.
«Ένιωσα σα να με ακρωτηριάζουν»
«Έκανα τάματα σε πάνω από δέκα Αγίους να γυρίσει πίσω στην αγκαλιά μου το παιδί μου. Νόμιζα ότι κάπου είχε πάει. Όσο περνούσε η ώρα, επειδή η Μαρία ποτέ δε φεύγει μακριά μου, τόσο πίστευα ότι κάποιος μου την πήρε. Μετά από 20 λεπτά καλέσαμε την αστυνομία. Συνεχίσαμε μέχρι να έρθουν να ψάχνουμε μόνοι μας. Είχαμε τρελαθεί. Νομίζω ότι δεν υπάρχει πιο τραγικό πράγμα από το να αποχωρίζεται μία μαμά το μωρό της. Είναι σα να σε ακρωτηριάζουν», δηλώνει η κυρία Πρίντεζη, περιγράφοντας τις δραματικές ώρες αγωνίας που πέρασε μέχρι να βρεθεί η κόρη της.
«Όταν μας ζήτησαν ρούχα της για να τα δώσουν στα σκυλιά που θα έψαχναν για τη Μαρία μου ήρθαμε με τον άντρα μου στο σπίτι μας. Έβλεπα τα ρούχα της, τη λαμπάδα της και τα παιχνίδια της και με πήρε το παράπονο, γιατί τρόμαξα πως δε θα την ξαναδώ. Ξέσπασα και στον άντρα μου, γιατί σε εκείνον την είχα αφήσει. Μου βγήκε οργή», σημειώνει, ακόμη.
«Όταν είδα την κινητοποίηση που υπήρξε από το Χαμόγελο του Παιδιού, την αστυνομία, τους φίλους και άλλους ανθρώπους ένιωσα ότι όλα θα πάνε καλά. Δόξα τω Θεώ που όλα πήγαν», συνεχίζει.
«Λίγο πριν βρεθεί πήγαμε στο hotspot του Σχιστού και ψάχναμε τις σκηνές. Έβλεπα παιδάκια, αλλά πουθενά το δικό μου. Με έπιασε απελπισία. Πίστευα ότι δε θα την ξαναδώ και ότι κάτι κακό της έχει συμβεί. Εύχομαι να μην περάσει κανείς αυτό που πέρασα. Ευτυχώς λίγο αργότερα μια κοπέλα μας πήρε τηλέφωνο και μας είπε ότι την είχε στην αγκαλιά της. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι βοήθησαν στο να βρεθεί το παιδί μου και ειδικά το Χαμόγελο του Παιδιού, το Τμήμα Ανηλίκων, τα παιδιά της αστυνομίας, τους φύλακες και τον λοχαγό του καταυλισμού, αλλά και όλο τον κόσμο. Η κινητοποίηση ήταν απίστευτη και η οργάνωση», προσθέτει.
«Έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη»
«Κινήθηκα, όπως θα έκανε κάθε μάνα για να βρει το παιδί της. Το μόνο που με ένοιαζε ήταν να ξαναγυρίσει στην αγκαλιά μου το κοριτσάκι μου, να βρεθεί και να είναι καλά. Ούτε η ταλαιπωρία ούτε τίποτα με νοιάζει. Αρκεί το παιδάκι μου να γυρίσει σπίτι μας σύντομα, να ηρεμήσουμε, να επιστρέψουμε στους κανονικούς μας ρυθμούς και όλοι μαζί στην οικογένεια να δουλέψουμε για να ξεπεράσουμε αυτό το σοκ», λέει, επίσης, η κυρία Πρίντεζη, που και σήμερα πήγε στο Παίδων «Αγία Σοφία» για να δει την κόρη της.
«Έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη και τις αρχές», καταλήγει η μητέρα της μικρής Μαρίας, εν αναμονή της απόφασης της Εισαγγελίας Ανηλίκων, που θα αποφανθεί βάσει των πορισμάτων των δύο κοινωνικών λειτουργών που επισκέφθηκαν το σπίτι της οικογένειας, καθώς και των παιδοψυχολόγων του νοσοκομείου Παίδων, που είδαν από κοινού τους γονείς και το τετράχρονο παιδί, για το εάν η μικρή Μαρία θα επιστρέψει σπίτι της. Σημειώνεται, τέλος, ότι, λόγω της αποχής των δικηγόρων, η δίκη των γονιών της μικρής Μαρίας-Ειρήνης Πρίντεζη, που βρέθηκε σώα 20 ώρες μετά την εξαφάνισή της την Κυριακή του Πάσχα στην περιοχή του Σκαραμαγκά, αναβλήθηκε για τις 16 Ιουνίου . -ΠΗΓΗ: http://www.makeleio.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου