Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ...ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟ ΣΠΟΡ ΤΗΣ ΤΣΟΥΤΣΟΥΝΟΠΑΙΚΤΙΚΗΣ...

Ο φίλος μου έχει μεγαλώσει το μέγεθος του πέους του κατά 7 εκατοστά μέσα σε ένα μήνα, χρησιμοποιώντας μια πολύ ενδιαφέρουσα μέθοδο…

21.08.2016 Από: Ειρήνη Μαρακάκη

Γεια σε όλους! Πάρτε ένα χάρακα και μετρήστε το μέγεθος του πέους σας αυτή τη στιγμή (θα περιμένω). Εντάξει. Τώρα θέλω να φανταστείτε πώς το πέος σας είναι 5 εκατοστά μεγαλύτερο από ότι τώρα. Φαντάσου πώς θα μοιάζει: αν ο πούτσος σου ήταν μεγαλύτερος κατά 5 εκατοστά, θα ήταν ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ και σέξι. Κάθε άνδρας θέλει να ξέρει πώς θα κάνει το όργανό του μεγαλύτερο, αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό!

Έγραψα αυτό το κείμενο γιατί ήθελα να μοιραστώ αυτή την πληροφορία. Θέλω να βοηθήσω όποιον έχει το ίδιο πρόβλημα. Και το σημαντικότερο; Είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αν πραγματικά θέλεις να ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ μέσα σε λιγότερο από 30 μέρες, ετοιμάσου να αλλάξεις τη σεξουαλική σου ζωή για πάντα
Ονομάζομαι Ειρήνη Μαρακάκη. Είμαι 26 ετών και είμαι φοιτήτρια από την Αθήνα
Έβγαινα με το φίλο μου Γιάννη, για περίπου 7 μήνες. Αποφάσισα να γνωριστούμε προσωπικά μια εβδομάδα μετά από τις συνομιλίες μας στο internet. Μερικά ραντεβού αργότερα, ένιωσα ότι άρχισα να τον ερωτεύομαι γιατί με έκανε να νιώθω πραγματικά ξεχωριστή και τότε ήξερα ότι ήρθε η ώρα η σχέση μας να πάει στο επόμενο επίπεδο.
Όλα ήταν τέλεια ώσπου κοιμήθηκα μαζί του. Κανένας δεν θα ήταν εντάξει με αυτό… Αλλά ο πούτσος του Γιάννη ήταν πολύ μικρότερος από του πρώην μου του Αλέξη. Δεν του είπα ποτέ τι μέγεθος είχε ο πρώην μου, αλλά ουσιαστικά ο πούτσος του ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ. Φοβόμουν ότι ο Γιάννης θα έχανε την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή του και γι’ αυτό προσποιούμουν ότι ήμουν ικανοποιημένη. Το σεξ μαζί του ήταν πάντα χάλια (τουλάχιστον για μένα). Κάθε φορά για να ενθουσιαστώ και να προσποιηθώ οργασμό φαντασιωνόμουν τον πρώην μου…ο Γιάννης ποτέ δεν κατάφερε να με ικανοποιήσει, παρά τις συνεχείς του προσπάθειες. 4 στους 5 άνδρες έχουν το ίδιο πρόβλημα: μικρό πέος.
Για να πω την αλήθεια (πολλά κορίτσια διστάζουν να το παραδεχτούν), είχα μια ανεξάντλητη επιθυμία για σεξ με άνδρες που δεν γνώριζα, μόνο και μόνο γιατί ένιωθα μια ισχυρή επιθυμία. Ένιωθα ότι θέλω πραγματικά να ικανοποιηθώ στο κρεβάτι, χρειαζόμουν μια βαθιά διείσδυση και έναν φοβερό κολπικό οργασμό!
Κανένα κορίτσι δεν θα μπορούσε να αντισταθεί σε ένα μεγάλο πούτσο πιστέψτε με, μιλάω από προσωπική εμπειρία! Ακόμα κι αν ένας άνδρας είναι γοητευτικός, αστείος, ευγενικός και πλούσιος, αν το πέος του είναι 10-15 εκατοστά, όπως και να ‘χει, ιλάμε για ΑΠΟΤΥΧΙΑ.
Τελικά, έμαθα ότι ο σύζυγος της Μαρίνας, δεν είχε να καυχιέται για τίποτα μερικά χρόνια πριν, καθώς το πέος του δεν ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ. «Δοκιμάσαμε τα πάντα, άρχισε να παίρνει χάπια και να μαζεύει λεφτά για μια ακριβή επέμβαση αύξησης του πέους. Όμως, μετά από συμβουλή του γιατρού, αγοράσαμε τις σταγόνες που έκαναν τον αγαπημένο μου βασιλιά των μαραθωνίων του σεξ!» μου είπε.
Φυσικά, άρχισα να κάνω ερωτήσεις, ήθελα να μάθω όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Αν οι σταγόνες βοήθησαν τη φίλη μου, θα μπορούσαν να βοηθήσουν και μας! Επιπλέον, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, όλες οι πορνοστάρ και οι διάσημοι χρησιμοποιούν αυτό το διεγερτικό. Τώρα ξέρω ότι τα γιγάντια πέη που βλέπουμε στις πορνοταινίες είναι αποτέλεσμα διεγερτικών.
Μετά από αυτή την ειλικρινή συζήτηση, άρχισα να ψάχνω στο διαδίκτυο για μερικές πληροφορίες σχετικά με τις σταγόνες. 
Βρήκα την ιστοσελίδα όπου πωλούνται, διάβασα τα πάντα για τα αποτελέσματά τους και έβαλα στο μυαλό μου να τις παραγγείλω

Το Ultimate formula είναι ένα πατενταρισμένο προϊόν. Αυτές οι σταγόνες δεν προκαλούν καμία παρενέργεια όταν χρησιμοποιούνται, δεν είναι εθιστικές και το σημαντικότερο: τα αποτελέσματα που θα επιτύχετε, θα παραμείνουν για πάντα!
Πρέπει να λαμβάνετε τις σταγόνες πριν να κάνετε σεξ ή πριν τον αυνανισμό. Είναι απολύτως απαραίτητο, διαφορετικά η δραστική ουσία δεν θα εισχωρήσει στον οργανισμό σας και δεν θα έχει αποτέλεσμα! Τα ειδικά ένζυμα που περιέχονται στις σταγόνες, αυξάνουν τη ροή του αίματος στο πέος σας, η οποία με τη σειρά της βελτιώνει τη στύση σας! Ως αποτέλεσμα, το μήκος και το πάχος του πέους σας αυξάνεται.
Κάντε κλικ στο σύνδεσμο για να παραγγείλετε: κλικ εδώ
Το πέος του φίλου μου έγινε 7 εκατοστά μεγαλύτερο αφού χρησιμοποίησε αυτές τις σταγόνες για μια σύντομη χρονική περίοδο!
Ποια νομίζετε ότι ήταν η αντίδραση του φίλου μου; Το να πείσω το Γιάννη να δοκιμάσει τις σταγόνες ήταν ευκολότερο από όσο περίμενα. Είχε ενθουσιαστεί πάρα πολύ με την πιθανότητα να ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΕΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ. Μου εκμυστηρεύτηκε ότι είχε παρατηρήσει ότι δεν ήμουν ικανοποιημένη, ήξερε ότι το πέος του ήταν πολύ μικρό και δύσκολα οι σχέσεις του κρατούσαν για πολύ. Αλλά δεν ήξερε τι να κάνει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου