Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ ΣΤΑ Hot- Spots Στα Οινόφυτα :   
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Παναγιώτα Βασιλοπούλου :Δημοσιογράφος της  ΕΣΔ 
if I cold – he cold too …..( είπα )


ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ
ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ , Η ΘΛΙΨΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ
ΤΟΥ ΓΕΜΙΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
ΚΙ ΑΣ ΦΟΡΑΩ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ

 




Μόλις φτάσαμε στο μέρος όπου είναι τα Hot- Spots Οινοφύτων για το Ρεπορτάζ , τα πρώτα μικρά ποδαράκια που με υποδέχθηκαν μόλις άνοιξε η συρόμενη καγκελόπορτα , ήταν τα ποδαράκια ενός μικρού 15μηνών . Χωρίς να είμαστε με κάμερες και χωρίς να ξέρουν , γιατί , πήγαμε με ιδιωτικό Ι.Χ , κατέβηκα από το αυτοκίνητο και αμέσως άνοιξαν με μεγάλη χαρά . 










Δεν πήγα όμως με άδεια χέρια , και αυτό δεν θα το έγραφα , αλλά θα ήταν και ντροπή μου να μην το γράψω : όσα ρούχα είχα που υπήρχαν άδικα και παραπεταμένα στην αποθήκη μου , τα πήγα .






Είχα λοιπόν δυο τσάντες μεγάλες , από ενδύματα γυναικεία , παιδικά , αντρικά , κουβέρτες , κασκόλ σκούφους , που δεν χρειαζόμουν πια.
Και θα ένιωθα μεγάλη ντροπή να ξέρω πως πήγα έως εκεί , να κάνω τη δουλειά μου , και να παραμείνουν τα ενδύματα εκεί να σκονίζονται αφόρετα. 
Μιλήσαμε στα Αγγλικά , που τα γνωρίζουν άπταιστα . Αλλιώς τα έβλεπα από την τηλεόραση , πιο εύκολα έκρινα. Αν και ως μάχιμη δημοσιογράφος , γνωρίζω τι σημαίνει να περπατάς τρεις ώρες μες στη ακατάπαυστη βροχή , τι σημαίνει ψύχος και να είσαι όλη μέρα με μουσκεμένα παπούτσια και κάλτσες για τα ρεπορτάζ μου , αλλά η ζωή αν θέλει ΄΄ είπα μέσα μου εκείνη την ώρα βλέποντας τον μπόμπιρα , δεν θέλει τελικά πολλά για να σε μηδενίσει. '' 

Κάνω πολύ καιρό το Ρεπορτάζ , ο Δήμαρχος Τανάγρας , Βασίλειος Περγάλιας , έχει την κατάσταση στα χέρια του και οφείλω να του το αναγνωρίσω. Στο Κέντρο Υγείας Σχηματαρίου  , τα πιο πολλά έως και όλα τα προσφυγόπουλα , έχουν εμβολιαστεί. 


Η καθαριότητα φαίνεται στο Φωτορεπορτάζ μου , που κανείς δεν γνώριζε πως θα επισκεφτώ και πότε το Hot-Spot . Σήμερα λοιπόν το μεσημέρι , οι πιο πολλοί ήταν μέσα στις σκηνές και ξεκουράζονταν . Δεν ήθελα να τους αναστατώσω , κι έτσι έκανα αθόρυβα το Ρεπορτάζ κι έφυγα.



Τους ρώτησα αν έχουν ανάγκη από γιατρό , από τροφή ή από κάτι άλλο , και μου είπαν αυτό που έχω εξακριβώσει με το Ρεπορτάζ . Είμαστε σε όλα καλά , μόνο ρούχα , μου απάντησαν , κάνει κρύο τη νύχτα .
Τους υποσχέθηκα πως θα πάω ξανά ρούχα , και θα πάω . Χωρίς όμως να είμαι η δημοσιογράφος , χωρίς να είμαι η Παναγιώτα Βασιλοπούλου , αλλά αυτή που έπιανε τα κρύα χέρια του μικρού μπόμπιρα , που χωρίς να το καταλάβω τον φίλησα μητρικά στο κούτελο να δω πόσο κρύος είναι .
Ξέρω , ως δημοσιογράφος , πως πολλές φορές χρησιμοποιούν τα παιδιά για να εκμεταλλευτούν τα συναισθήματα σου.






Έτσι εμπιστεύτηκε ο πατέρας του το ένστικτο του και βγάλαμε φωτογραφία , όχι για το Ρεπορτάζ, αλλά για να την κρατήσω στην ψυχή μου αν και την παραθέτω , για να δείξω την δική μου αλήθεια.  



Βλέποντας με να φεύγω , μιας και δεν τον άφησα στιγμή όση ώρα έκανα το Ρεπορτάζ , του είπα τρεις φορές '' Γεια σου , στα Ελληνικά και μου απάντησε ΄΄ Γεια σου .. στα Ελληνικά , και μείναμε όλοι άφωνοι , και μας εντυπωσίασε όλους και γελούσαμε προσπαθώντας να...μας το πει ξανά , και το είπε ... ''' Αυτό κρατώ από το Ρεπορτάζ μου ...






Ο Δήμαρχος μας υποσχέθηκε να απαντήσει σε δηλώσεις μας εγγράφος μάλιστα , όπου έχω στείλει με email και περιμένω  , αλλά δεν δείχνει να επιθυμεί να κάνει . ( τώρα πια , δεν έχει και σημασία άλλωστε, μετά το σημερινό . ) 

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ : Παναγιώτα Βασιλοπούλου :
Δημοσιογράφος ΕΣΔ 

if I cold – he cold …..( είπα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου