Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!



ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 
_________________________
*** Ειλικρινά είμαι πελαγωμένος.Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω κατά που τραβάμε σαν ΕΘΝΟΣ.,,, ΑΝ ΚΙ ΈΧΩ ΠΡΑΚΤΙΚΈΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ...Θεραπείας!
*** ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ του υπέρλαμπρου αμερικανικού...ΟΙΝΟ-πνευματος...μας τα έχουν κάνει ΟΛΑ σαλάτα ...Το κυνήγι του κέρδους  ΜΑΣ ΠΝΙΓΕΙ... αφόρητα...θανάσιμα:Αυτό τελικά ήταν το αμερικάνικο ΙΔΕΩΔΕΣ;

*** Ακούω τα χαζά των νεο Ελλήνων και τρομοκρατούμε... για το αύριό τους, το ΑΥΡΙΟ της υπέροχης,μοναδικής αυτής πατρίδας, που ΟΛΟΙ, με το έτσι με το αλοιώς τη φτηνουμε....

***Οι νεοέλληνες πλέον έχουν χάσει το στιγμα τους... και παραμιλάνε χαζοβιόλικα. Δεν έχουν πλέον ΟΡΑΜΑΤΑ... και τυχοδιωκτούν στην παραμικρή ευκαιρία.Οι παραδόσεις της οικογένειάς τους εξανεμίστηκαν... ΤΣΟΥΡΜΟ πλέον οι ευκαιριακοί νεοέλληνες και οι ΑΡΠΑ-ΚΟΛΛΑ...Ό,τι αρπάξουν κι όπως!
Ο σεβασμός του διπλανου πλέον είναι αστειότητα κι ανεδαφική την σήμερον ημέρα. ΙΣΧΥΕΙ το ό,τι αρπάξουμε από τον διπλανό μας.

***Οι ΄Ελληνες είναι πλέον μπλοκαρισμένοι παντελώς.... χωρίς να διαφαίνεται διέξοδος τους...  ΟΙ ΑΜΕΡΚΑΝΟ-ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ μας ΕΧΑΨΑΝ... μέσα σε 20 χρόνια ΜΟΝΟΝ!...ΜΑΣ ΦΑΓΑΝΕ ΛΑΧΑΝΟ ΕΜΑΣ ...τους δημιουργούς πάσης πνευματικής  ΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ οντότητας! ΜΑΣ ΕΧΑΨΑΝ ΜΩΡΕ! 
*** Ειλικρινά ΤΡΟΜΑΖΩ ...Πάντως ,λόγω ηλικίας ΣΥΝΕΧΙΖΩ να τρέφω κάποιες ελπίδες ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ...πως δεν θα φουνταρουμε τελικά!!! Πως κάτι θα γίνει και θα τη σκαπουλάρουμε... 

***ΠΑΝΤΩΣ  ό,τι χειρότερο μας συμβαίνει αυτή τη στιγμή, την σημερόν ημέρα είναι το ΧΕΙΡΙΣΤΟΝ για πολλούς αιώνες! 
***Η περίπτωση ΤΣΙΠΡΑ ως νεανίας ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ και μάλιστα με την ΤΑΜΠΕΛΙΤΣΑ της αστείας αλαφροϊσκιωτης ....αριστεράς... είναι καταγέλαστη, ανιστόρητη και παταγωδώς αφελής!.. ΟΧΙ δεν κακκίζω τον ΤΣΙΠΡΑ... το έντιμο αυτό ανθρωπάκι... που ποιεί τον ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ... όπως-όπως!  
***Τα οράματά του στενά ...αριστερίστικα... περιορισμένα ...δεν του επέτρεψαν έως στιγμής να κάνει τα πρέποντα ΑΛΜΑΤΑ... μέσα στο παγκόσμιο γίγνεσθαι!

*** Κι όμως οι ΄Ελληνες εμπιστεύθηκαν το καθαρό πρόσωπό του... ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ  αυτός συνεχίζει αθεράπευτα να ομιλεί, ενίοτε και με θράσος περίσσιο  υπέρ της Αριστεράς...ΑΛΗΘΕΙΑ ...ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ...ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ;΄Η στα άλλα κομματικά καλαμπούρια;Πού  τάχα βρίσκεις διαφορές; 

Καλά να παθαίνεις...Εμείς εις τι σου ΦΤΑΙΜΕ;

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

1 σχόλιο:

  1. ΟΤΑΝ ΕΠΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΞΕΝΙΤΙΑ ΟΙ ΞΕΝΟΙ, ΚΛΑΙΝΕ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ.

    ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΥΡΟΜΕΝΟΙ...ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΧΕΙ 4 ΚΑΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΞΥΛΙΝΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...ΠΟΥ ΜΑΡΑΖΩΣΕ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΗ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

    ΞΕΝΟΣ ΕΔΩ ΞΕΝΟΣ ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΕ ΘΕΛΕΙ
    Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΗΓΗ ΜΕ ΔΙΚΟΠΟ ΜΑΧΑΙΡΙ.

    Ο ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ Ο ΑΡΟΤΟΤΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ.

    ΟΡΦΑΝΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ ΜΗΝΑ ΤΟ 1947 ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΜΜΟΕΡΙΤΕΣ ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΣ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ 12 ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ ΠΙΕΡΙΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΥΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    ΦΤΥΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΒΟΥΛΗ.ΚΑΙ ΤΟΥΤΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ...

    ΕΙΧΑ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΔΙΑΙ...ΠΑΤΡΙΔΑ,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΙΞΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΜΑΖΙ ΜΗ..... ΤΝΤΣΙΟΥΤΣΙΟΥΡΑΜ ΤΜΑΡΑΓΚΙΑΣΜΕΝ ΠΟΥ ΕΙΝΕΙ ΑΠΟΥ ΜΡΚΗ ΞΗΝΗΤΗΜΕΝ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΑΡΜΑΝΙΑ ΦΟΡΤΟΥΡΗΜΕΝ.

    ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΥΑΒ ΚΑΗΚΕ...ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟΣ 1947..

    ΠΑΤΕΡΑ ΕΓΩ ΔΝΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΔΕ ΕΙΔΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ
    ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΠΑΡΑΚΑΙΡΑ ΚΑΚΩΝ ΓΩΝΙΩΝΕ ΣΠΕΡΜΑ.

    ΤΟΤΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ 24ΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ Ο ΓΡΑΦΩΝ ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΦΩΝΑΖΕ ΠΑΤΕΡΑ ΑΝΤΩΝΗ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΠΑΤΕΡΑ.

    ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΗΝΤ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΡΙΖΙΚΟ ΜΟΥ.

    ΝΥΧΤΑ ΧΩΡΙΣ ΞΗΕΜΡΩΜΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΠΑΝΟΙΞΑΝΕ ΜΑΤΩΣΑΝ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ.

    ΓΚΡΕΜΙΣΜΕΝΟ ΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΕΡΗΜΟ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟ
    ΚΑΙ ΑΠ ΕΞΩ ΜΑΙ ΓΡΙΟΥΛΑ ΚΛΑΙΕΙ ΤΟ ΒΑΡΔΥ ΤΟ ΣΤΕΡΝΟ.

    ΑΧ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΑΓΓΕΛΙΝΑ...

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΡΑΧΙΟΛΙΔΗ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΓΝΗΣΙΕ ΕΛΛΗΝΑ ΣΕ ΑΠΑΝΤΩ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΝΕΜΕΝΑ ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΑΣΗΜΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΧΩΘΕΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΞΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΔΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΘΙΑ ΠΛΗΓΩΜΕΝΑ ΜΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.

    ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ ΣΑΝ ΒΟΗΘΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΤΙΣ ΦΑΜΠΡΙΚΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 196Ο ΣΤΑ 17 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ ΕΡΗΜΟ ΕΓΡΟΝΤΑΚΙ ΜΕ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΜΑΤΑΚΙ ΡΙΧΝΕΙ ΞΑΝΑ ΜΑΥΡΟ ΔΑΚΡΥ.ΓΕΡΟΣ ΜΟΑΧΟΣ ΚΑΙ ΕΡΗΜΟΣ ΜΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΕΣ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΞΙΑ ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΔΙΑΒΑΤΕΣ,ΑΓΩΓΙΑΤΕΣ,ΣΟΥΛΑΤΣΑΔΩΡΟΙ,ΚΟΜΠΙΝΑΔΩΡΟΙ ΚΑΙ ΖΗΤΙΑΝΟΙ....ΝΕΟΛΕΛΛΗΝΕΣ..ΜΠΑΤΗΡΗΜΕΝΟΙ....ΣΤΑΡΜΑΝΙΑ ΠΕΤΑΓΜΕΝΟΙ...

    ΕΤΣΙ ΗΜΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΗΜΟ ΧΩΡΙΟ.

    ΠΕΘΑΙΝΩ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΡΗΜΟΣ
    ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΜΕΡΗ
    ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
    ΑΧ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΜΕΝΗ.

    ΕΙΠΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ
    ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
    ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΞΕΝΙΤΙΑ
    ΜΕ ΛΣΥΣΣΑΜΕΝΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ.

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΡΑΣΑ ΠΑΙΔΙΑ
    ΔΝΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ
    ΙΣΩΣ ΑΦΗΣΩ ΚΟΚΑΛΑ
    ΚΑΙ ΣΩΜΑ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ.

    ΜΕΣ ΤΟΝ ΥΓΡΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΟΥ
    ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΑΡΑΜΕΝΑ
    ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΙΑ
    ΣΤΗΝ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΑΡΔΙΑ.

    ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ
    ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ
    ΜΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΗΣΕΙ ΟΛΟΙ
    Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ.

    ΕΧΘΕΣ ΜΠΗΚΑ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΕΝΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΓΝΗΣΙΟ ΤΕΚΝΟΝ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΧΝΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΕΝΑ ΞΕΝΙΤΕΜΝΕΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΓΕΜΑΝΙΑΣ ΓΑΙ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ ΚΑΙ ΦΡΑΝΓΚΦΟΥΤΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΑΧΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΧΓΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΟΝΤΗΞΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΝΕΜΕΝΑ ΣΤΙΧΑΚΙΑ....

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΑΞΑ ΜΕΣΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΥΒΑ ΤΟ ΚΛΑΡΙΝΟ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΝΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑ ΣΤΑ ΞΕΝΑ.

    ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΙΜΑ ΑΠ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ
    ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ
    ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ
    ΣΤΗΝ ΠΕΘΑΜΕΝΗ ΜΑΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή