Κυριακή 9 Απριλίου 2017


ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΜΕΛΟΘΑΝΑΤΟΥ...


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!


 Πως να πάει ...άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλάμε; 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… & ζωής 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 


ΣΚΕΨΕΙΣ ...ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ 

***Μεγάλη δουλειά να μην θέλεις να τα παρατήσεις ...αν και ο ΘΕΟΥΛΗΣ σε παρέτησε ...με τελεσίγραφο!
*** Τρίχες με παράτησε ...ΕΓΩ ΜΑΛΛΟΝ τον παράτησα! 
-- Επί 82 χρόνια που κουβαλιέμαι σ΄αυτή τη φάρσα ΖΩΗΣ ...ΘΕΟΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΘΕΟΝ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ!... Δηλαδή για να δω αυτόν το θεούλη ..όπου  είχα καθημερινή κουβεντούλα μαζί του...με σχέσεις μπιστικές κι αγαπητικές ...τι άλλο περίμενε σάμπως από μένα;
Για να περιμένει ...πρέπει να υπάρχει!!! Υπάρχει όμως;ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΊ!! ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ...ΠΛΑΚΑΣ ΜΑΣ!... 
Δεν ξέρουμε τι είμαστε, τι κάνουμε και για που τραβάμε! ( Αν ξέρει  κάποιος απο ΣΑΣ ας μας το πει!..Έστω και στα στερνά μου να καταλάβω!!!)
ΤΡΙΧΕΣ ...ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!...Εν τάξει να περιμένεις ...δέκα...είκοσι ...αλλά 80 χρόνια; Σαν πολύ δεν πάει; Ρωτάω με τα ανθρώπινα μέτρα! ΑΛΛΑ ΘΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΔΑ!

Επειδή ...σε όλη μου τη διαδρομή υπήρξα έως βλακείας - ΜΠΙΣΤΙΚΟΣ προς τον Ιησούν, δικαιούμαι σήμερα να έχω ενστάσεις ως προς την ΑΕΡΙΚΗ ύπαρξή του...Παρά τα διαδιδόμενα των προπαγανδιστών του...περί της ύπαρξής του... που όμως ΦΕΥ ουδείς εξ αυτών των ζηλωτών... δεν θέλησε ( ή μάλλον δεν μπορούσε) να μας το αποδείξει!

*** Κοιτάξτε έχω διαμορφώσει μέσα στα χρόνια της ζήσης μου μια θαυμαστή εικόνα για τον τύπο αυτόν και τον καναλαρχώ... σεβόμενος το έργο του.
Αλλά να λιανίζω τον ΑΓΕΡΑ; 
...Αερικό δεν είμαι ΟΜΩΣ!

*** ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΥΘΟ του καλοκάγαθου Χριστού ...δεν είμαι γιομισμένος. ...με φαντασιώσεις!
Αλλά να ρε παιδιά, αλλά ως δημοσιογράφος ...μέχρι στιγμής, την ώρα της θανής μου δεν κατάφερα...να τον εντοπίσω... Και βέβαια πολλάκις στο μεγάλο βίο μου ένοιωθα την ευεγρετική παρουσία του... Αλλά....

***ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΘΕΟΣ ...δεν είναι.... αλλά! Δυστυχώς -φαίνεται 'οτι παίζει άλλα παχνίδια ...ΛΥΠΟΥΜΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ στα 80/μου ..ΔΕΝ ΈΧΩ ΠΑΊΞΕΙ ΚΑΝΈΝΑ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΜΕ ΘΕΟΥΣ  Ή ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!
*** Αν καταλαβαινετε... ότι μπορείτε να καταλαβετε!
ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ...επίσημα ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου