Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!




 Πως να πάει ..άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλάμε; 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… & ζωής 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 

ΣΚΕΨΕΙΣ ...ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ

(ΌΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΤΑ... ΤΙΝΑΖΩ...)

KEIMENA ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ!
...ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ 
ΣΕ...ΥΠΝΟΝ ΕΛΑΦΡΥ!


ΤΕΡΜΑΤΙΖΩ ...ΜΕΝ ΑΛΛΑ....

*** Δεν ξέρω πως και πότε θα τερματίσω....Αλλά σύμφωνα με τα μηνύματα μέχρι τέλους του έτους τα.... τινάζω ευλαβώς κι ευπειθώς! ΑΜΗΝ!

*** Το ατύχημα είναι ότι δεν ξέρω το ΠΟΤΕ!...Μπορεί να είναι και φέτος ...μπορεί να είναι κι άλλα ερχόμενα χρόνια.Τέλος πάντων... Ουδένα προ του τέλους του ... ΜΑΚΑΡΙΖΕΙΝ!

*** Είμαι έτοιμος για κάθε εκδοχή ! Και μπιρ ...ΑΛΑΧ!

*** ΄Οπως βλέπετε παρακολουθώ  την πορεία μου προς το τέρμα μου!...ΒΙΤΣΙΟΖΙΚΑ...Πάντα με παρακολουθούσα...σχεδόν αγρίως! Ποτέ δεν με άφησα ...ΜΠΟΣΙΚΟ!

Εξ άλλου σε μένα ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΕΡΊΕΡΓΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ.. ΚΙ ΟΠΌΤΕ ΔΕΝ ΕΔΙΝΑ ΔΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΈΑ ΤΟΥ. Αντίθετα ...κουβέντιαζα μαζί του...Μα η κουβέντα οδηγούσε συνήθως στο πουθενά... Κι έτσι ο θάνατός κι εγώ πορευτήκαμε α λα ...βρατσέτα έως αυτή τη στιγμή !

 Μεγάλη στιγμή αφού η φύση με τα καμώματα της...με έφερε ...χωρις να το καταλάβω στα ογδόντα μου! ΑΒΙΑΣΤΑ χωρις κανένα σοβαρό πρόβλημα  υγείας! Μόνο τώρα πριν απο κανά δυο μήνες..ΜΟΥ είπαν ο δόκτορες πως έχω καρακίνο στους ΟΡΧΕΙΣ. Γέλασα και γελάω ακόμη! Τουτέστιν ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΛΚΑΒΡΈΖΙΚΑ! ..Διότι πολύ απλά ..ο "καρκίνος μου" δεν έχει αισθαντική παρουσία!!! Δεν τον καταλαβαίνω...

***Τι να πω; Τέτοια χάρη των Ουρανών, ειλικρινά δεν προσοδκούσα! Τι να πω; ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ για ένα τέτοιο χάδι...

*** Δεν το προσδοκούσα ειλικρινά ...ούτε και το επιδίωκα! Υποκλίνομαι προς το μέγιστο αυτό δώρο... Και συνεχίζω έως ...μου τόχουν γραμμένο οι ΟΥΡΑΝΟΙ... 

*** Δεν ζήτησα το παραμικρό από τους ΘΕΟΥΣ... Ούτε υγεία...ούτε Μακροζωϊα... Κι 'όμως και τα δυό αυτά σημαντικά οι Θεοί μου τα χάρησαν..
Μια τέτοια πορεία ζωής ...δεν  είναι όμορφη;
Μακάρι να την έχουν ΟΛΟΙ...Το εύχομαι ολόψυχα!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ 


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου