Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΜΕΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ε.Σ.Δ.Δ.


 AMEΣΕΣ ΕΠΕΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ.
 Πολλοί μας ρωτάνε... "τι οφέλη θα έχουν αν γίνουν μέλη της ΕΣΔ... Δείτε ένα παράδειγμα που το ξεσηκώνουμε από το μπλοκ thrakilife του οποίου ο ιδιοκτήτης του είναι μέλος της Ένωσης: Ιδού.και τα συμπεράσματα δικά σας:


ΕΛΑΣ. ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ

Τετάρτη, 14 Μαρτίου 20120 σχόλια

Γράφει ο Θανάσης Ζωγράφος
zografos.info@gmail.com
thrakilife@gmail.com 



Αφού ήδη στην 4θεματική ανάρτησή μου με τίτλο "Ναι αν έτσι θέλετε να το εκλάβετε απειλώ δημόσια" (με πρώτη δημοσίευση την Παρασκευή 9/3/2012) έχω δημοσιεύσει στο τέλος ένα video με αστυνομικούς εν υπηρεσία σε... μπάρα αξιόλογου καφέ, πέφτω σε ένα δεύτερο...

ίδιο περιστατικό την επομένη και ημέρα Σάββατο. Τυχαίο; Δε νομίζω!                                             
  
Επεξεργασία Επιμέλεια Δημοσίευση: Θανάσης Ζωγράφος
Αφού φωτογράφισα τα γοργοκίνητα δίκυκλα της εικόνας, άρχισε ο χορός με τους... αργόσχολους αναβάτες τους, που μάλλον έντρομοι, μία μου ζητούσαν να διαγράψω τις φωτογραφίες, μία μου ζητούσαν να τους παραδώσω το κινητό κι αφού κατάλαβαν πως (σε καμία περίπτωση!!!) δεν θα υπέκυπτα ούτε στο ένα ούτε στο άλλο, αποφάσισαν την προσαγωγή μου.

ΕΡΩΤΗΜΑ
Για ποιό αδίκημα;
 Αφού φωτογράφισα σε επιτρεπόμενη περιοχή δημόσιου χώρου και δημόσια περιουσία ποιά είναι η παραβατική μου πράξη; Επικαλέστηκαν πως χωρίς την θέλησή τους (τι λέτε μωρέ...!) φωτογραφήθηκαν από την κάμερά μου.

Και ποιός... σας είπε "Ομορφάντρες μου!!!" να βγείτε έντρομοι από το καφέ και τα... γούστα και να μπείτε μόνοι σας στο πλάνο του φακού μου;

Οκ λοιπόν!
Κάλεσαν περιπολικό κι ενώ το περιμέναμε, προσπαθώντας να μου κάνουν ψυχολογικό πόλεμο και δωρεάν σεμινάριο για το τι επιτρέπετε και τι όχι, ξέχασαν οι ανεγκέφαλοι να σκεφτούν το ίδιο ερώτημα για τους ίδιους, και απλά...αυτοσχεΔΙΑΣαν τις αντιδράσεις τους!!!

Ευτυχώς... δεν με μάλωσαν που δεν πλήρωσα και τα καφεδάκια τους ή ότι άλλο είχαν αραχτοί και light παραγγείλει.

ΧΙΟΥΜΟΡ
Δε λέω!!! Νιώθω ενοχές που δεν κέρασα κάτι, αλλά δεσμεύομαι την επόμενη φορά να σας κάνω το τραπέζι! Ξέρω ένα ωραίο στέκι, με καταπληκτικά σάντουιτς... Θα σας βάλω και σος για να γλιστράει! Ομορφάντρες μου!!!

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ...ΘΛΙΒΕΡΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ
Με τα χρήματα των πολιτών πέρα από την χρήση οχημάτων και καυσίμων για τα καφεδάκια
τους κινητοποιούν ελαφρά τη καρδία, περιπολικό αυτοκίνητο με επιπλέον καύσιμα, και απασχολούνται δύο ακόμη τουλάχιστον συνάδελφοί τους, για την προσπάθεια κάλυψής τους, την επιδεικτική κατάχρηση εξουσίας και το "πλασάρισμά" τους στα μάτια  θαμώνων του αγαπημένου τους "καφέ".

 Μάλλον συνεχίζουν να πιστεύουν πως... ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

Ήρθε λοιπόν το περιπολικό, έγινε η προσαγωγή μου στο αστυνομικό τμήμα της πόλης και αφού δεν ενέδωσα στην επιθυμία τους, άλλοι επέμειναν με πείσμα ότι πράττω αδίκημα, άλλοι παραπονούνταν πως "δεν είμαι εντάξει" και άλλοι περίμεναν πως θα υποχωρούσα κάτω από το ψυχολογικό τους πόλεμο με σύμμαχό τους την παγωνιά του ισογείου όπου για τρεις και πλέον ώρες με κρατούσαν!

Τρεις δικές μου ώρες θυσιάστηκαν για... ποιος ξέρει πόσες δικές τους ώρες λούφας και ξεγνοιασιάς έστω και κακοπληρωμένες με χρήματα των πολιτών!


Τρεις ώρες ταλαιπωρίας και παγωνιάς που πέρασαν μιλώντας από το κινητό μου τηλέφωνο με φίλους νομικούς, άλλους δημοσιογράφους και έχοντας πάντα σύμμαχό μου την Ένωση Συντακτών Διαδικτύου στην οποία ανήκω.

Η επικοινωνία του Προέδρου της Ένωσης Απόστολου Βραχιολίδη με το αστυνομικό τμήμα ήταν άμεση και θεωρώ καταλυτική.

Τον ευχαριστώ για την αμεσότητα της παρέμβασής του, και αισθάνομαι την υποχρέωση να πω πως αυτό είναι το τρίτο κατά σειρά απόλυτο δείγμα που αναδεικνύει τα αστραπιαία αντανακλαστικά της Ένωσης, αλλά και υπογραμμίζει το προσωπικό του ενδιαφέρον για τα μέλη της.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που η ΕΣΔ ισότιμη της ΕΣΗΕΜΘ και άλλων ενώσεων αποτελεί ουσιαστική δύναμη έχοντας ρόλο και λόγο στην Ελληνική και όχι μόνο δημοσιογραφική παρουσία!

Τρεις ώρες ρωτούσα για ποιο λόγο δεν ολοκλήρωναν επιτέλους την διαδικασία για να τελειώσει με όποιο αποτέλεσμα!

Έτσι κι αλλιώς για τίποτα στον κόσμο δεν θα έδινα το υλικό της φωτογράφισης που είχα ήδη προωθήσει μέσω email σε άλλους δημοσιογράφους για φύλαξη.

Σε κάθε μου ερώτημα, μια και μόνη απάντηση:
"Περιμένουμε την απόφαση του εισαγγελέα!"

Ποτέ δεν αμφέβαλα πως η απάντησή τους ήταν μέρος του ψυχολογικού πολέμου!
Στα πενήντα μου πια μπορώ να αξιοποιώ κάποια από τα δώρα της ζωής!
Ψυχραιμία, καλή διαχείριση άποψης για τα δικαιώματά μου, γνώση και υπομονή.
Επιπλέον, αντίληψη των υποχρεώσεών μου απέναντι στις αρχές, μα κυρίως απέναντι σε μια αστυνομικίστικη λογική που συμφωνώντας ή όχι έπρεπε να την υποστώ.

Αν όμως η περίπτωσή μου αυτή είχε απασχολήσει τον εισαγγελέα, οποιονδήποτε εισαγγελέα, θα ήμουν ευχαριστημένος παρά την 3ωρη ταλαιπωρία της αναμονής. 

Γιατί;
Γιατί αυτόν μπορώ να τον εμπιστεύομαι κύριοι!
Εσάς;;; Μπορώ;;;

Και μην μου πείτε πως αντιδρώ ισοπεδωτικά!!!

Ούτε ένας από όλους σας δεν είχε το ηθικό ανάστημα να μου ζητήσει συγνώμη για όσα υπέστην ως πολίτης μα και ως επωμιζόμενος το λειτούργημα του δημοσιογράφου.

Με ταλαιπωρήσατε άδικα χωρίς να μου τεκμηριώσετε καμία κατηγορία και χωρίς σεβασμό στα δικαιώματά μου.

Απόδειξη για τα παραπάνω είναι πως μετά το 3ωρο περίπου και αφού καταλάβατε πως δεν θα υποχωρούσα στις απόψεις περί των δικαιωμάτων μου και δεν έκανα τις "απαραίτητες εκπτώσεις αξιών" στρώσατε το χαλί του διαλόγου για να καταλήξουμε στην αποδέσμευσή μου.

Την ίδια στιγμή που ένας Αστυνομίκαρος της ΔΙΑΣτροφής φώναζε προς τους συναδέλφους του πως και καλά... έπρεπε να το "τραβήξουν" περισσότερο το θέμα. 

Ο θεός να του δώσει ΦΩΤΙση να υπηρετεί σωστά και συνειδητά το καθήκον του και να σταματήσει επιτέλους και ο ίδιος να αράζει εν ώρα υπηρεσίας (αρκετές φορές μάλιστα -πολύ συχνά θα έλεγα) στο... να πάρει η ευχή!!! Δεν θυμάμαι πως λέγετε...

Νομίζω mento;...momento; ή κάπως έτσι...
Όυπς! Να που κάποιες φωτογραφίες μου, μου το θύμισαν αλλά δεν έχω λόγο να αναφέρω την επωνυμία του καφέ...

Θα μιλήσω όταν πρέπει να μιλήσω και ....όπου πρέπει θα τα πω!!!

Προς το παρόν σε ότι τον αφορά θα αρκεστώ να του θυμίσω πως υπηρετεί τους νόμους της πολιτείας, που αν και νομικός δεν είμαι, αποκλείω το να περιλαμβάνουν εκδίκηση!!! 

Ας μην εξάπτεται λοιπόν κυριευμένος από πλημμύρα εκδίκησης και ας προσπαθήσει να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τους κανόνες της δουλειάς του, που και αυτός από επιλογή την υπηρετεί.

Ο χώρος της σίγουρα δεν είναι στις μπάρες των πολυτελών καφέ. 
Αν δεν του αρέσει αυτό ας αλλάξει γνώμη και επάγγελμα!
  
Όσοι αγαπούν αυτό το Σώμα δίνονται ψυχή και σώμα.
Και πάλι πάντως προσεύχομαι ο Θεός να τον ΦΩΤΙσει!!!

Όσο για μένα, αξιοποιώντας το νομικό πλαίσιο του blogging και την μέχρι στιγμής ωφέλεια της ισχύουσας νομοθεσίας θα εξακολουθήσω να ορθώνω τον λόγο μου στα όριά του!!!

Με το δικαίωμα της ελευθερολαλιάς, όπως λέει ο Βραχιολίδης, θα σας πείσω πιστεύω, πως... ως εξαίρεση στον κανόνα, καλύτερα μια φωτογραφία που αξίζει όσο χίλιες λέξεις,
παρά χίλιες λέξεις που αξίζουν όσο χιλιάδες φωτογραφίες!

Μεταξύ άλλων δεν θα πάψω ποτέ να αντιδρώ, να καταγράφω και να δημοσιοποιώ ότι πιστεύω πως βλάπτει έστω και μόνο την αξιοπιστία θεσμών, υπηρεσιών, φορέων κλπ που σκοπό έχουν το κοινό συμφέρον, την ασφάλεια του πολίτη και την διατήρηση-διαφύλαξη της δημοκρατίας μας.

Δεν θα πάψω ποτέ να καυτηριάζω οποιαδήποτε πράξη ή συμπεριφορά όποιων υπηρετούν τα προαναφερόμενα, προσφέροντας κακές υπηρεσίες στον πολίτη και την χώρα.

Ακόμη κι αν άθελά μου υποπέσω σε παράβαση, θα είναι τουλάχιστον μέσα από μία δημιουργική προσπάθεια για δουλειά αλλά και προσφορά. 

 Δεν θα είναι από επιλογή ούτε στην μικρότερη μορφή της, όπως εδώ καφεδάκι, εκεί σαντουιτσάκι, αλλού ποτάκι, κλπ.. από αστυνομικούς στην υπηρεσία του πολίτη.

 Και αν για το έργο μου φυλακιστώ ακόμα, δεσμευμένη θα είναι μόνο η ύλη μου. Οι σκέψεις "ο λόγος" και η... "πένα μου" θα έχουν πάντα την ελευθερία τους γιατί εκτός του ότι, τα δυο πρώτα είναι άυλα, δεν έχουν και φυσικό δικαστή, εκτός της ίδιας μου της συνείδησης!

Κλείνοντας, δεν θα πάψω να αναδεικνύω και την όποια αξιέπαινη προσπάθεια από οποιονδήποτε και οπουδήποτε αποτυπώνεται.

Σε κάθε περίπτωση πάντως περιμένω την τοποθέτηση του Προέδρου Αστυνομικών Υπαλλήλων Αλεξανδρούπολης κ. Κωνσταντίνου Χαντζηαναγνώστου.

Τόσο για την 3ωρη "ομηρία μου" όσο και για τις... υπηρεσίες των συναδέλφων του, στους πολίτες αυτού του τόπου και όχι μόνο στους θαμώνες (των κάθε φορά διαφορετικών αλλά)... "κυριλέ" καφέ!

Τέλος, αν και θα μπορούσα με την ανάλογη επεξεργασία (ώστε να προστατευτούν τα προσωπικά δεδομένα) να δημοσιεύσω την φωτογραφία των τεσσάρων σκληρά εργαζόμενων... καφερούφιδων αστυνομικών, δεν θα το κάνω!

Θα μπορούσα ακόμα και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ επεξεργασία να την δημοσιεύσω... δεν θα το κάνω!!!

Όχι όμως γιατί με τρομοκρατήσατε. Όχι!
Όχι γιατί είμαι κουτός! Όχι!

Απλά γιατί, αυτή και μόνο η μία που δημοσιεύω τα λέει όλα!

Κι αν την συνδέσετε με προηγούμενη σχετική δημοσίευσή μου με... άλλους 4-5 διαφορετικούς πρωταγωνιστές συναδέλφους σας, λέει και κάτι παραπάνω!

Κυρίως όμως για να σας αφήσω αυτό το ένοχο μυστικό ως μικρή τιμωρία για το βασανιστικό κρύο που διαπερνούσε το κορμί μου για ένα ολόκληρο 3ωρο. 
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου