Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟ π.ΑΝΤΩΝΙΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ..ΤΙΜΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ!

Νο27 -ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ 


ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑ ΘΕΪΚΑ ΔΩΡΑ 

ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΣΤΕ ΔΑ ΠΩΣ ΘΑ 

ΑΔΥΝΑΤΙΣΟΥΝ...ΟΙ ΚΥΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ 

ΑΧΑΜΝΑ ΚΟΡΑΣΙΑ !

Έχετε μάλιστα εκεί στον κόσμο σας αναπτύξει και ...κεντρα αδυνατίσματος.. Συμπαθάτε με... η μουρλαμάρα αυτή είναι αχτύπητη!( Πίνετε πράσινο τσάϊ, μάραθο,χυμό λεμονιού κάθε πρωϊ...και τα λέμε... 
ΠΙΑΝΟΥΝ  ΜΕΖΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ
ΤΑ ΜΥΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ...μεζουρα
για το μυαλό τους δεν ...έχουν!

Ειλικρινά σταυροκοπιέμαι και μονολογώ ως παλαβός. Μα η φύση- ο Θεός για μένα – μας έδωσε όλες τις λύσεις. Δεν μας άφησε στο «έλεος του Θεού» , όπως συνηθίζεται στις απελπισίες σας να λέτε... ανοήτως και παρδόν...μεταξύ μας.
΄Όπως ξέρετε , εγώ μπήκα στο κλάμπ της υγείας , να πριν από 4 μήνες επειδή μου προέκυψε ..οστεοραθρίτιδα. Αντίς να αρχίσω τα παρακάλια προς τον Ύψιστο, -που εμείς οι καλόγεροι τα έχουμε σα δεύτερη έξη-θύμωσα και είπα-υποσχέθηκα στον εαυτό μου, πως θα ...πατάξω την πάθηση. Ρίχτηκα αυτόματα στη μελέτη , τη σπουδή.. και την έρευνα. Δεν είμαι ο μόνος!Ανακάλυψα πολλούς τέτοιους ερασιτέχνες ...ερευνητές σε ολάκερη τη χώρα.. που δίνουν κι αυτοί τη δική τους μάχη για να βοηθήσουν τον άνθρωπο στην απάλυνση από πόνους. Άξιος ο μισθός τους!
Δεν μ΄απασχολούσε ο πόνος, τόσο όσο η ανεπάρκεια των γιατρών και η δική μου αγνωσία –απόλυτη-του προβλήματος... με τσάτισε κυριολεκτικά! 

΄Εψαξα, έμαθα, πειραματίστηκα και μπορώ να ισχυριστώ σήμερα πως κατέχω ουκ ολίγα.
Εκεί δε που μου τη δίνει... –γιατί ποιος σας είπε, πως κι ο καλόγερος, δεν έχει τσαντίλες; Ου μερικές φορές κατεβάζουμε και καντήλια!

Εκεί δε που φεύγω από το ράσο μου-τα ρούχα μου λέτε εσείς οι κοσμικοί- είναι η απάθεια μας, η περιφρόνηση των συναρπαστικών λύσεων που μας προσφέρει ο Θεούλης ..σε όλα, όσα  που μας τραβολογάνε...από πλευράς υγείας! Το δραματικό είναι ότι από το 1950 και πιο πριν οι τότε άνθρωποι πρόσεχαν και περιποιόνταν την υγεία τους με αυτά τα τονακιά δώρα του Θεού. 
Το πράγμα σκάρτευσε από την ώρα που μπήκαν στη ζωή μας οι φαρμακοβιομηχανίες που παράγουν τόννους χαπακίων και υγειά δεν βλέπουμε...χώρια που οι φάμπρικες αυτές εξόντωσαν και τον ρόλο του φαρμακοποιούς, του μόνου ειδικού που ξέρει τι βοτάνι θα σας δώσει... και εμάς γονατίζουν με υπέρογκες δαπάνες και υγείαν ...ουκ έχουμε! 

Για να το κάνω πιο λιανό , έχω κι εγώ κάποιους γνωστούς  που όλο κι από κάτι τις υποφέρουν, ΟΛΟΙ μας άλλωστε... Τους δίνω κάποιες βοτανικές λύσεις , αλλά με περιφρονούν.. Είναι σαν να μου λένε ..   « Αντε ρε κωλόγερε... παράτα μας...Ό,τι μου πει ο γιατρός μου!»

Κουβεντιάζοντας με κάποιον άλλον μου είπε το εξής σοφόν, και πραγματικό:
--Γέροντα ,μην το ψάχνεις... Πρέπει να γνωρίζεις ότι ο  σημερινός άνθρωπος στην Ελλάδα είναι όργανο του γιατρού. ΕΛΕΓΧΌΜΕΝΟΣ! Ο γιατρός τον σέρνει από τη μύτη, έστω κι αν επιστημονικά είναι σκέτο στουρνάρι.
« Ό,τι πει ο γιατρός είναι το δόγμα!» Καλά μωρέ καλόγερε, δεν έχεις προσέξει στο ιντερνετ... κάθε ένας επιστήμων βοτανολόγος, διατροφολόγος, βιολόγος,  που συστήνει  π.χ. «πιές ένα τσάϊ με δυόσμο» .. σπεύδει αμέσως στο κείμενό του  από κάτω να προσθέσει τη  σπουδαία, στάνταρ ...διευκρίνιση.. «πως καλού κακού ρώτα και τον γιατρό σου!  Ποιόν ωρέ καλόγερε να ρωτήσει; Τον γιατρό που δεν σκαμπάζει γρι από βότανα; Όταν κανένας γιατρός δεν συστήνει ΠΟΤΕ βότανο, το χαμομύλι π.χ.... Αυτόν τον γιατρό να ρωτήσει, που είναι οργανέτο και πράκτορας των φαρμακοβιομηχάνων;... Καταλάβατε; τα βιώνετε αυτά εξάλλου... "¨ο,τι πει ο γιατρός! Χωρίς να υποτιμώ το έργο τους... λέω απλά: Καλέ μπριτς που θα χάψω ό,τι μου λες! Τι είμαι άσκεπτο βόδι ή γουρούνι στο σακί;

Και επειδή καταλαβαίνω, σας συστήνω  με κάθε σοβαρότητα :

ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΤΟΜΑΤΟΖΟΥΜΟ:

ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΤΣΑΪ ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΕΛΙΑΣ 

ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΧΟΥΡΜΑΔΕΣ με γιαουρτάκι...

ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΖΟΥΜΙ ΑΠΟ ΣΕΛΗΝΟ...κ.λ.π.

(κι αν γευστικά δεν σας πάνε...που πάνε βέβαια, προσθέστε στο ρόφημα λίγο λεμόνι και μέλι ..και σφυρίξτε μου μετά ...)

Και να αποφεύγετε ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ και τα ζαχαροπλαστικά  που περιέχουν επικίνδυνα συντηρητικά ...Κανών αυτός!

Δείτε όλα όσα έψαξα και συγκέντρωσα για σας, για την ουσιαστική υγεία μας που μέσα από φυσικά προϊόντα, ο αγαθός Θεούλης μας προσφέρει. Εμείς δε στραβάδια του κερατά ... κλωτσάμε σε απόδειξη της βλακείας που μας παραδέρνει ...ΧΡΟΝΊΩΣ! Και σόρρυ για τη γλώσσα μου. Μιλάω απλά τη δική σας και ξεχνώ τη γλυκεία καλογερίστικη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου