Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ "ΑΔΕΛΦΗ" ΤΟΥ...ΕΛΕΟΥΣ...ΑΝΑΝΤΑΜ ...ΜΠΑΜΠΑΝΤΑΜ!

ΑΓΑΠΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΑΛΛΑ.... ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΣΤΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ 
ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΝΧ
ΑΣΘΕΝΕΙΣ ......ΣΤΟ ΓΝΧ   (Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας) 

ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΩΣ ΜΕΣ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ , ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ ..........................

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ : Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Δημοσιογράφος ΕΣΔ




Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ
ΝΟΣΗΛΕΎΤΡΙΑ- 
ΣΕ ΣΚΟΤΕΙΝΗ
φωτογραφία
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΖΩ
pixel 
Ημέρα Δευτέρα 23 Ιανουαρίου , στα Τακτικά Ιατρεία Της Ορθοπεδικής στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας , μια απαράδεχτη κατάσταση επικράτησε και όχι μόνο εν τέλη εκείνη την μέρα , αλλά κάθε φορά σύμφωνα με μαρτυρίες των ασθενών , την ίδια συμπεριφορά δέχονται από τη συγκεκριμένη νοσηλεύτρια . ( ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ) Θα σας βοηθήσω κι εγώ που θα γράψω τους διαλόγους κάτω από το βίντεο  πως μιλά .

Παρόλο που εργαζόμενοι στο Σύστημα Υγείας , δίνουν μάχη με σοβαρότατα προβλήματα , όπως ελλείψεις προσωπικού , ελλείψεις γιατρών , ελλείψεις υλικού, είναι ταγμένοι στο χρέος τους και δίνουν μάχη και συγχαρητήρια .
Η συγκεκριμένη Νοσηλεύτρια ,όμως , ουδεμία σχέση έχει με τους συναδέλφους της και για δεοντολογικούς λόγους δημοσιογραφικά , δεν θα αναφέρω όνομα , κάτι που η ίδια επιθυμούσε , ( θέλει τη δημοσιότητα , το δικό μου χρέος , που και ως ασθενής έπραξα , να αποκτήσω κάποια ντοκουμέντα , δεν θα δώσω το όνομα της , όποιος θέλει το βρίσκει άλλωστε , γράφω στην αρχή που και πότε .)
Το ΕΓΩ της , αποζητά διψασμένα την απόχτηση της εξουσίας , στους αδύναμους ασθενείς και Το Υπερεγώ της δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτή τη δομή που έχει αναπτύξει.
Το ουσιαστικό είναι
πως παίζει μπάλα
σε λάθος γήπεδο. Τους ανήκει
το δικαίωμα στην Υγεία. 
Το ουσιαστικό είναι πως παίζει μπάλα σε λάθος γήπεδο.
Εκεί δεν είναι η θέση της , ούτε να προσβάλλει , ούτε να διατάζει , ούτε να αφήνει στην άγνοια τους ασθενείς που ζητούν ενημέρωση , ούτε να ειρωνεύεται , ούτε να προσβάλει .







( ΑΝΑΛΟΓΟ ΒΙΝΤΕΟ , Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΔΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ) 

Η ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ ΠΟΥ
ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  
( - Που είναι να μου πουν ;
Πούντοι ; ) 
Το Ρεπορτάζ , και το ντοκουμέντο δείχνει , πόσο ειρωνεύεται , πόσο εύκολα αδιαφορεί στις ερωτήσεις και γενικά όχι μόνο το χρέος της δεν κάνει , μα ούτε καν την δουλεία της .
Στο ανάλογο βίντεο δεν θα δείξω το πρόσωπο της , γιατί με νοιάζει να τη διασύρω αλλά να αποδείξω τα όσα κατέγραψα .

Η Κυρία Ε.Μ. ΟΣΕΣ
ΦΟΡΕΣ ΚΙ ΑΝ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΕ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ,
ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΕΙ .....
ΣΤΟ ΔΙΟΙΗΚΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ  
ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 























Δεν πτοήθηκε , ούτε μετά την παρέμβαση μου , που της δήλωσα την ιδιότητα μου πως είμαι δημοσιογράφος ,και της είπα πως της απαγορεύεται να μιλά έτσι , και να συμπεριφέρεστε έτσι , δεν έχει καμία δικαιολογία για να έχει σε όλους και συνεχώς αυτή την συμπεριφορά και να φέρνει σε σημείο τον κάθε ασθενή να κρέμεται στο έλεος της.
Δεν είναι πρώτη της μέρα στη δουλειά που δεν ξέρει ακόμα πως γίνεται η σωστή οργάνωση του Τακτικού Ιατρείου της Ορθοπεδικής. Αντί να βγάζει τόσο απεγνωσμένα την ανάγκη της για εξουσία , χρονοβόρο, θα είχε οργανώσει ένα πρόγραμμα , πως πρέπει να γίνει λειτουργικά , η δική της επίδοση στην εργασία της στο πόστο που είναι και όχι να έχει το μπαϊράκι που έχει σηκώσει.











( ΑΝΑΛΟΓΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ ) 

Με δεύτερη παρέμβαση μου , μου είπε πως δεν πρέπει να μιλάω , υποστηρίζοντας τους πολίτες , συμπολίτες μου ασθενείς και της είπα πως αφού δεν κάνει αυτή τη δουλειά της , θα κάνω εγώ την δική μου .

Η όποια κακοτεχνία των βίντεο , είναι επειδή , με ένοιαζε ως δημοσιογράφος να έχω τα ντοκουμέντα και δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω χρήση του flash , να μην το υποψιαστεί.
Με ένοιαζε να έχω έστω και ακουστικό ντοκουμέντο.



ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ : Παναγιώτα Βασιλοπούλου : Δημοσιογράφος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου