Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

AX KAΛΗ ΜΟΥ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ... ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕ ΤΟ ΧΑΒΑ ΜΑΣ...


Μέγα σημείο: Δάκρυσε εικόνα της Αγίας Παρασκευής (pics+vid)
Η ΑΓΊΑ ΔΑΚΡΎΖΟΥΣΑ....
Έχω παιδιόθεν μια περίεργη σχέση με την Αγία Παρασκευή...Σπουδαία και σεμνή Αγία της Ορθοδοξίας...Μέ έχει σώσει τρεις φορές από βέβαιο θάνατο.Με περιθάλπει σταθερά ακόμη κι επαγγελματικά... Το περιοδικό ΑΛΜΠΟΥΜ ΟΠΤΙΚΗΣ- ΟΡΑΣΗ με χρονική διαδρομή 40 χρόνων έως σήμερα είναι δικό της δημιουργημα. Εγώ απλά Ο ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ  του έργου...ΕΊΝΑΙ ΔΕ ΓΙΑ ΌΣΟΥΣ ΤΟ ΑΓΝΟΟΎΝ Προστάτης των οπτικών που σήμερα μέρα γιρορτής της... ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΆ!
Ναί τη σέβομαι κι απολαμβάνω τα χάδια της έως αυτή τη στιγμή.
Δεν έχω να πω τίποτε άλλο: Την ευχαριστώ για τις φτερούγες που απλώνει πάνω μου...Δεν χρειάζεται να πω τίποτε άλλο... Τα έχω πεί σε άλλα σημειώματά μου.
Την ευχαριστώ για την πρόνοιά της υπέρ εμού! Και των οπτικών τουλάχιστον!..οι οποίοι είναι για πανηγυριά από πίστη... 
Αγία μου μην σκιάζεσαι γιατί άνέστειλα την έκδοση του Περιοδικού ΟΡΑΣΗ... Σήμερα φαίνεται ότι το πουλάω...Αλλά για να δούμε τι χεράκι θα βάλεις κι εσύ!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου