Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

ΕΦΥΓΕ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ 

Η θρυλική εμφάνιση της Ζωής Λάσκαρη στις Κάννες, με το διχτυωτό φόρεμα -Η Ελληνίδα που είχε προκαλέσει αίσθηση [εικόνες]


Κρίμα ..πολύ κρίμα! Μας έφυγε και η Ζωούλα Λάσκαρη.. Εμβληματική και δροσερή σταρ του ελληνικού σινεμα! Σεξ symbol ΜΕΝ ΑΛΛΆ σοβαρή κυρίως από τότε που παντρέφτηκε τον ΑΛΕΚΟ ΛΥΚΟΥΡΈΖΟ....
Ο ΓΈΡΟ -ΒΡΑΧΙΟΛΊΔΗΣ "ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ" Κι αυτός...
Θυμάται: Μού έκλεινε ραντεβού συνήθιως τις πρωϊνές ώρες -9-10 το πρωϊ σπίτι της στο Κολωνάκι!..Πήγαινα και την απολάμβανα χωρίς φτιασίδια.και μεϊκ-άπια!.. θάμουνα 24-25 χρόνων..
Είχε το χούγι να καπνίζει από το πουρνό και μου πρόσφερε τσιγάρο με καφέ....Έτσι σιγά -σιγά μη αντέχοντας αυτό το τροπάρι, αρχισα να αγοράζω τσιγάρα (ένα πακέτο των 10 ) ώστε να καπελώνω τον αντρίκιο εγωϊσμό μου και να πάρω τα απάνω μου ...προσφέροντας την κι εγώ ...τσιγάρο στις συναντήσεις μας.Κουφά! Αλλά έτσι είναι... Ναι η ζωή Λάκσαρη με έμπασε στο κάπνισμα και το οποίο συνεχίζω άοκνως!
Τι άλλο να πώ για τη δροσερή αυτή γυναίκα που ξαφνικά πριν από λίγη ώρα μάθαμε πως έφυγε από τη ζωή. Νάχει καλό ταξίδι... Ήταν όντως καλό κορίτσι, καλή ηθοποιός σπουδαία ως άνθρωπος...Έτσι κι αλλιώς θα σε θυμούνται οι ΄Ελληνες...Καλή μου σοβαρή Ζωή... " ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΚΛΙΚ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΥΠΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου